השפה הגרפית החדשה שלנו

קיץ 2024

בהשראת ארכיון האיורים של דניאלה

הכל התחיל בארכיון האיורים של דניאלה, שנחשף מחדש כשחיפשנו חומרים ישנים בכתב ידה של דניאלה לכבוד ״ציפורים נודדות״, פרויקט תיקי הווינטג׳ שלנו שזוכה להצלחה מדי שנה.

הארכיון כולל קלסרים מסודרים של דניאלה עבור כל תיק ותיק שהיא עיצבה, ובכל קלסר כזה איורים שציירה בעצמה ופרטים אחרים שהיו קשורים לעיצוב ולציור של כל תיק.

האיורים היו מרובים בקווקווים - עדות למקום שהיא ביקשה לציין את התיפורים של העור, החיבורים שבהם יריעות יתחברו ליריעות. מהקווקווים האלה יצרנו שפה גרפית חדשה שמעטרת את השקיות החדשות וחלק מהחומרים השיווקים שלנו, והיא קשורה לרצון שלנו לחזק את המותג העכשווי עם הדי.אנ.איי של דניאלה ועם הערכים שהיא ביקשה לקדם.

״לאיורי אופנה בדרך כלל יש אופי מאוד מסויים, שמאוד קשור לעולם האופנה ולטרנדים״, מספר אורי להבי, המנכ״ל והמעצב הראשי בדניאלה להבי. ״כשראינו את האיורים של דניאלה, היה בהם משהו קצת אחר: חיבור לעשייה, לעבודת היד, לקראפט - לכל הדברים שהם חלק בלתי נפרד מהמותג שלנו ומהערכים שדניאלה עצמה ייסדה פה ושבעקבותיהם אנחנו הולכים. ראינו את הקווקווים האלה וידענו שזה אלמנט גרפי שכדאי להחיות מחדש - לתת לו פרשנות עדכנית לצד האופי המאוד על-זמני שהוא מייצג: חיבור לחומר, כתב יד ואומנות״."

״לאיורי אופנה בדרך כלל יש אופי מאוד מסויים, שמאוד קשור לעולם האופנה ולטרנדים״, מספר אורי להבי, המנכ״ל והמעצב הראשי בדניאלה להבי. ״כשראינו את האיורים של דניאלה, היה בהם משהו קצת אחר: חיבור לעשייה, לעבודת היד, לקראפט - לכל הדברים שהם חלק בלתי נפרד מהמותג שלנו ומהערכים שדניאלה עצמה ייסדה פה ושבעקבותיהם אנחנו הולכים. ראינו את הקווקווים האלה וידענו שזה אלמנט גרפי שכדאי להחיות מחדש - לתת לו פרשנות עדכנית לצד האופי המאוד על-זמני שהוא מייצג: חיבור לחומר, כתב יד ואומנות״.

"החיבור הזה הוא גם חלק ממגמה רחבה יותר בעולם האופנה ובמיוחד בעולם העיצוב החומרי, במיוחד בעולם רווי הטכנולוגיה והדיגיטלי שכולנו מוקפים בו. ״עקבות כתב היד, התיפורים, העבודה על כל פריט ופריט פה שנעשית בידי אדם וכמובן הידע והקראפט שנמצאים בהון האנושי - כל אלה עומדים מול העולם שמתלהב היום מ-AI ומעיצוב סופר דיגיטלי״. ממשיך להבי.

״אנחנו, כחברה של תיקים ונעליים, מתרכזים קודם כל בעולם החומרי, בשימושיות של הדברים שלנו ובחיבור שלנו לאומנות ולעיצוב בחיי היומיום, ולכן השפה הגרפית החדשה הזו לוכדת את ה״אני מאמין״ שלנו בעיקר עכשיו. אנחנו מותג של אנשים עבור א.נשים, והתיפורים, הקווים וכתב היד הוא חלק מהייחוד שלנו ומהסיבה שבשבילה אנחנו קמים בבוקר״.

בואי להיות חלק מהעולם שלנו