השבוע הקלוע

קיץ 2024

כחלק מהרצון שלנו לעודד את הדור הבא של מעצבי האופנה והאקססוריז, חברנו למחלקת עיצוב האופנה בויצו חיפה, כדי להשיק יחד את תיק המרקש.


במסגרת חיפוש מתמיד אחר חומרים חדשים וטכניקות חדשות,
מצאנו מפעל במזרח אשר מייצר סלי פלסטיק קלועים בעבודת יד מפלסטיק ממוחזר.
השתמשנו בבסיס הזה כחומר גלם לעיצוב של תיק סל חדש, המשלב את החומר החדשני והממוחזר, ביחד עם החומר המסורתי, עתיק היומין: העור.
בטכניקת שתי וערב ידנית, רצועות עור נקלעות אל תוך סלי הפלסטיק הממוחזרים.

הסטודנטים המוכשרים של בית הספר לעיצוב באוניברסיטת חיפה, התארחו אצלנו בסטודיו ובמפעל, ועברו סדנא והעשרה מקצועית, בה למדו על תהליכי הייצור היחודיים של דניאלה להבי, וגם טכניקות לעבודה עם עורות וחומרים שונים. 

בסיום הסדנא השתבצו הסטודנטים אל 9 החנויות שלנו ברחבי הארץ, כדי להמחיש בזמן אמת את שזירת תיק המרקש בחנות, ולאפשר ללקוחות המותג לבחור את שילוב הצבעים והטקסטורות המועדף עליהן, וכך ליצור תיק בעיצוב אישי.

אורי להבי, בנה של דניאלה להבי (ז״ל, מייסדת ומעצבת המותג) ממשיך את דרכה בעיצוב וניהול המותג, אך בעוד היבטים רבים, וביניהם גם באידיאולוגיה השורשית בתמיכה בכשרונות צעירים, סטודנטים לעיצוב משלל התחומים, ושיתופי פעולה עם מוסדות עיצוב אקדמים. 

אז מה מחכה לך בשבוע הקלוע?

סטודנטים מוכשרים של המחלקה לעיצוב אופנה בויצו, עברו סדנא והכשרה מקצועית אצלנו במפעל, וישזרו עבורך בזמן אמת את תיקי המרקש בחנויות לפי לו"ז האירועים שלנו.

אפשרות להזמנה מראש ביום האירוע בחנות: תיק מרקש בשילובי צבעים לבחירתך במהדורה מוגבלת.

השקת דגם המרקש השחור הקלאסי, לרכישה במקום. 

15% הנחה על כל הפריטים הקלועים, באתר ובחנויות, לשבוע בלבד.
קוד קופון: wovenlove

Dive into our world