שירלי בוגנים ודניאלה להבי: מכל הזמנים

קיץ 2024

קולקציה חדשה, עם קמפיין חדש, ועם פרזנטורית אהובה במיוחד

אם כבר ראית את הקמפיין החדש, בוודאי זיהית את הפרזנטורית האהובה על המותג הותיק: שירלי בוגנים (היפהפיה), בת 49, עם החיוך המושלם, חוזרת לדניאלה להבי בעונה חדשה.

הרומן המתמשך בין בוגנים ודניאלה להבי, התחיל בשנת 2020 בקמפיין הראשון אותו צילם דודי חסון. מתוך תגובות לקוחות המותג, היה זה ברור שהדרך המשותפת רק בתחילתה, וישנו עוד מסע ארוך ופוטגני יחד.

שירלי בוגנים, נולדה ב-13 בספטמבר 1973, היא שחקנית ודוגמנית ישראלית. פרצה לתודעה הישראלית בגיל 17, בפרסומות טלוויזיה וכיכבה בקמפיינים אופנה שונים.

שירלי מייצגת את ערכי המותג באופן מושלם: בגרות מודעת, יופי ישראלי ועל זמני, ואיכויות השמורות לכוכבות הוליוודיות מעוררות השראה.

הקמפיין צולם במלון ג׳אפה היפיפה, כחלק משיתוף הפעולה המתמשך בין שני המותגים, אשר מכיל בתוכו ערכים כמו חידוש ועיצוב מודרני אל מול שימור אלגנטי של המסורת.

זוהי למעשה השקת הדרופ הראשונה של העונה, אשר פותחת את הקולקציה החדשה במנה גדושה של קלאסיקה.

הצורה של התיק "מיאמי" המופיע בקמפיין, מבוססת על הדגם "באלי", בסט סלר של כל הזמנים, אחד הדגמים האייקונים של המותג מהשנים האחרונות וצולם בקמפיין נקי ואסתטי בכיכובה של שירלי.

שדרגנו את הבאלי הקלאסי עם סגירת קלאפה משולשת שנותנת לדגם טוויסט של מסנג׳ר, מוסיפה לו טאץ׳ ספורטיבי וגם מהווה תוספת פונקציונלית חשובה- הופכת את התיק לסגור הרמטית ומתאים במיוחד לשימוש יומיומי כמו גם לנסיעה.

עוד תוספת מרעננת לדגם היא רצועת הקרושה, טכניקה שהוצגה לראשונה לפני שנתיים ומאז זכתה למספר אינטרפרטציות עיצוביות של המותג. הפעם הקרושה מופיע עם עורות כבשים, אחד מחומרי הגלם הכי מזוהים עם המותג שהפכו לאלמנט מוביל בקולקציות השונות לאורך השנים בעיקר בזכות המראה המשופשף, הזרוק והאדג׳י שהם מעניקים לתיקים.

עור הכבשים הוא עור יוקרתי וסופר איכותי שמיוצר באיטליה על ידי משפחת בורסקאים נפוליטנית, דור שלישי במקצוע. מפעל שדניאלה התחילה לעבוד איתו לפני 30 שנה ומאז שיתוף הפעולה הלך והתהדק, עם ממשיך דרכה של דניאלה, בנה, אורי להבי. המפעל מתמחה בעיבוד צמחי (ללא חומרים כימיקלים) ובשמירה על המאפיינים הטבעיים של חומר הגלם, שממש כמו ג׳ינס טוב, או כמו יין איכותי, הולך ומשתבח עם הזמן.

תמיד נעים להיזכר בקמפיינים קודמים, ולהתפעל מהיופי העל-זמני של התיקים שלנו ושל שירלי.

בואי להיות חלק מהעולם שלנו